tessthemess

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Tess - 28 juni 2012 08:58

Hej hopp!!!!!



Idag är det en lite för lugn dag för mig för jag har bara ett jobb så ingen stress här inte .

L gick nyss upp han ska få vara hemma idag och hjälpa till lite grann att få ordnig på hans rum lite. Kan behöva se vad han vill/behöver ha kvar.. förmodligen inget.. han älskar sitt xbox och ps3.. och FOTBOLL.. vad ska man då med leksaker till???

Jo han har ju Miso med!!!! Lilla sötnosen!

Han får hjälp mig lite med men det är inte hela världen, tror ja.


Jag kommer att lägga min intensiva träning på hyllan fram över!!

Har lite andra prioiteringar.. men kommer ju klart fortsätta träna men inte lika intensivt.. lägger om träningen till ca 3 dagar i veckan!!! och det kommer ju inte bli sämre, behöver annat att fokusera på emellanåt.. och jag kommer att vara sysselsatt! Hehe.. med vad är fortfarande hemligt..


Ni får reda på det när tiden är mogen så att säga.. .

Spekulera allt ni vill....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards