tessthemess

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Tess - 22 juni 2012 14:52

Ja idag är det midsommarafton och jag är lagom slö, skulle lätt kunna lägga mig igen.

Men det ska jag inte för jag ska leta upp något linne eller liknande så jag kan göra mig i ordning för en dajt med grannarna, givetvis följer min lillafamilj med!!

Vi ska umgågås och mysa som vanligt, ska nog pussa Viktor med ;))), han vill inte men vem kan motstå honom...?

Det blir massa gott kan jag tänka mig, jag har köpt kallrökt lax som vi ska ha med oss, och piggelin som är ´till vuxendrickan. Jag är inte glad för sprit alls men 2 cider har jag och kanske tar en piggelin med sprite.

Jordgubbar!!!!! åhhhhh!



Detta är sista "vardagen" som är fri,.. måste få ordning på magen och det går inte med för mycket gluten eller stärkelser överhuvudtaget så jag kommer på måndag börja skärpa min kost ha ordnig vad som finns på min tallrik och i min mun!

Sen att jag kommer tillbaka till min form på näst sista bilden i min header är bara en stor bonus!

Vet att jag mår bra när jag har begränsnigar, lättare när jag vet utgången på det hela och det vet jag nu. En mage som fungerar som den ska, en kropp jag glädjeligen köper kläder till. Dvs ingen mer svullen eller krånglande mage!!!


Jag utmanar vem som att se vad vi klarar av. Givetvis hjälper jag till i den mån jag kan.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards