tessthemess

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Tess - 6 juni 2012 18:49

Idag är det Sveriges nationaldag och gisses vad jag önskar att vi firade den lite annorlunda.

Lite lättare pompa och ståt för man är ju stolt svensk. 

Mer lätt tillängligt med hade varit nice, det är mycket i centrum men det är inte så lätt att ta sig dit och så där kul är det inte heller.

Skulle varit mer som Malmöfestivalen med svensk matkultur och svenska visor och låtar på en stor scen det hade varit lockande för mig.


Idag annars har vi cyklat en lång runda jag och mannen. Hemifrån till hans jobb och sen vidare till Svågertorp, tyvärr blev det en omväg dit men hemvägen hittade vi alternativ väg vi kan cykla nästa gång. När det nu blir.

Jag hoppar faktiskt över träningen på gymmet idag eftersom benen redan fått sig en omgång och jag är rätt mör i kroppen efter 2,5 mil i motvind.


Imorgon har jag en kort arbetsdag och det känns helt ok. Ska försöka göra lite nytta efter jobb om jag kommer ihåg det.

Sortera all tvätt så vi har tvättkorgar till 60 och 40 graders mörk resp ljus.

Har korgar så det räcker så nu gäller det bara att jag kommer ihåg det sjäv.


Helgen bringar inte mycket action.

J ska jobba lite L har jag inte en aning om än.

Tror jag och L ska fixa på baksidan lite så vi kan sitta och äta frukost där i sommar om den nu kommer.. men den som väntar på något gott.. osv.Men kankse tar en cykeltur till Bokskogen om vädret tillåter det!!! 



Nu väntar grillad kycklingfile med potatis sallad och vitlöksbröd.. mums!!!

Till ikväll blir det lite chips med bbq dippa tillsammans med min favorit serie. Alcatraz!!! tyvärr är sista avsnittet kl 2210 och jag är ingen nattuggla :/ får se om jag orkar vara uppe så länge... haha



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards