tessthemess

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Tess - 12 juni 2012 21:12

SKIT!!!


Nu på lördag skulle jag ha tävlat i BodyFitness och gissa om ångesten har kommit som en käftsmäll!!!!

Hatar att jag inte tog tillfälle i akt och försökte kämpa mig igenom smärtan som var just då i en form av terapi, nu vet jag att jag kan använda träningen som ett bollplank men det känns som det är försent.

Kan inte få tillbaka min coach, tror jag och att börja leta efter en annan känns hopplöst.


Vet att familjen inte är super förtjust i att jag vill tävla, de stöttar mig säkert.


ÅH vart ska jag bli av!!!!!!!!!!!??????????


Var på så god väg och nu känns det som jag har så mycket mer att kämpa med men jag vet att bestämmer jag mig och får lite drag hjälp kan jag fixa det men det är inte lätt att göra allt ensam.

Finns en annan som ska tävla men han är ljusår från mig typ.

Han har målet i sikte och hjälp om han vill ha det.


Dagsvikten ligger på 67 kg och så mycket var längesedan jag vägde!!! shit det är säkert 3 årsedan men då var jag inte så här fit!!!!

- 10 kg och jag ska tävla... ?????



Om ni ändå läser kan ni ju säga eller pika mig?????

Bara ett ord????

Ja / nä???




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards