tessthemess

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Tess - 18 juni 2012 13:23

Jag ha fått chansen att vara med en unik grupp mellan augusti och september. Då får man lära sig hur ens egna kropp fungerar, vad hur, när kag ska äta. Hur jag tränar för att maximera resultatet!Låter fantastiskt?! Ja det, men inget här i livet är gratis :(Personen som är bakom detta är omtalad i fitnessvärlden. På gott och ont. Han vill som jag förstod det gärna att jag är en av 35 personer som får denna chans. Bor man i sthlm får man hjälp på plats men jag som bor i Malmö får chansen att göra detta online. Skillnaden är inte dramatisk. Jag kan inte träffa honom, inte fettmäta eller tränas (kostar extra iaf)Men summan är. Online kostar 4900 krAnnars 10000 kr.Denna summan är lägre än om jag haft min coach och han gör det samma för mig + jag får hjälp att hålla vad jag åstadkommit under dessa 5 månader.Ghaaaaa!!! Vill!Men man är inte ensam om cash.. Tror inte jag "får". Trist buhu!!!!Ja jag tycker synd om mig själv som inte kan hoppa på denna chans :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards