tessthemess

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Midsommar/deff/

Av Tess - 24 juni 2012 22:43

Meeeeen jag som trodde jag gjort ett inlägg igår men det försvann!!! /:


Jaja bara att försöka komma ihåg vad jag skrev, inte det lättaste.


Midsommar:

Var så niiiiice, men det trista med det hela är att det var ju fotboll på kvällen så L försvann hem för att se på det men det händer inte så ofta att han är så engagerad i just tv program.

Men vi stannade jag och J, det var riktigt trevligt, vissa hade det "roligare" än andra... hahaha

Är så glaaaaad att jag inte dricker och att jag inte har behovet av att känna rushen, Men det är jag, alla andra får göra som de vill!!! Jag gör som jag vill!!!

Vilket innebar att jag vaknade utvilad och redo för vad dagen hade att erbjuda... Till skillnad från andra.. hehe pik pik!!!

Nä nu ska jag vara snäll!



Ska bli snäll mot min mage med från och med i morgon, inleder min "deff" då. Jag vill inte ha en svullen mage och enda sättet jag vt är att äta det jag vet att magen klarar av.

Inga chock stärkelser eller snabba kolhydrater. Då är magen i schack!

Stackars familj som får stå ut.. men det behöver med ha lite mer koll på deras mat intag får se om de hakar på.


Daqs att lägga sig så man orkar med morgon dagen och allt den har att erbjuda.. ska tydligen till coop och handla skor till J.. som om han inte har tillräckligt?!!!


Natti night!


Oxox


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess - 29 juni 2012 07:49


   Tjooo hoooooo!   Har ni tagit reda på vad hemligheten är? Annars kan jag berätta nu.   L ska få en "lillebror"      ATOM    Han är en Drever. Så en jakt hund. Han har bott granne med Pudehålan men om han badat där vet jag in...

Av Tess - 28 juni 2012 08:58

Hej hopp!!!!!     Idag är det en lite för lugn dag för mig för jag har bara ett jobb så ingen stress här inte . L gick nyss upp han ska få vara hemma idag och hjälpa till lite grann att få ordnig på hans rum lite. Kan behöva se vad han vill/b...

Av Tess - 22 juni 2012 14:52

Ja idag är det midsommarafton och jag är lagom slö, skulle lätt kunna lägga mig igen. Men det ska jag inte för jag ska leta upp något linne eller liknande så jag kan göra mig i ordning för en dajt med grannarna, givetvis följer min lillafamilj med!...

Av Tess - 21 juni 2012 18:01

Den som väntar på något gott får vänta länge.. jag vill ha sill!!!! kokta ägg, kokt färskpotatis och annat gott som tillhör midsommar! Vi ska hem till grannarna och ha trevligt som alltid med dem. Aldrig problem, man säger vad man vill ha sagt utan...

Av Tess - 20 juni 2012 13:42

Men nu är jag osäker på att jag vill. Jag kom med på något som hetet After Beach 2012 där man får all hjälp man behöver för att komma iform och efteråt får man lite hjälp med att håll det. Men jag sitter på liknande information redan så jag kan lik...

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards