tessthemess

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Tess - 20 juni 2012 13:42

Men nu är jag osäker på att jag vill. Jag kom med på något som hetet After Beach 2012 där man får all hjälp man behöver för att komma iform och efteråt får man lite hjälp med att håll det.

Men jag sitter på liknande information redan så jag kan lika gärna använda mig av det och spara slantarna.

Så om en eller två veckor startar jag igen med detta kostschemat!!!!

Men gör ett litet uppehåll när vi har semester för det är inte kul för familjen att jag ska råda över maten helt då för då kan vi inte slappna av helt tror jag.


Frukost

Gröt/ eller liknande med samma sammansättning.  äggvita och ett helt ägg och mjölk


Mm

Kvarg med en liten frukt


Lunch

Kött (med lite fett)

Ris/potatis/bulgor/couscous

Stekfett (olja ex majs, raps, kokos)

Stor blandad sallad


Mm

Fiberknäckebröd

Keso

Skinka


Före träning

Proteindrink/kvargdrink

Osötat fullkornsbröd/flingor


Efter träning

Banan eller liknande


Middag

Kött (magert)

Ris/bulgor/potatis/couscous

Stekfett (majs-, raps-, kokosolja)

Stor blandad sallad



Jag hamnar på ca 1800 kcal på min beräkning och det är rätt lagom för mig.

Fördelningen ligger på ca 40-30-30.



Vill du ha hjälp så hjälper jag gärna till för detta schemat är inte öronmärkt och funkar till i princip alla.

Här finns som ni ser minimalt medgluten nog därför jag mådde så bra i magen.




Nu ska jag skriva liten inköpslista för denna resterande vecka.

Av Tess - 20 juni 2012 12:31

Sitter på det sista jobbet och är så varm att svetten rinner. Ojoj jobbigt.Ska sen hem och kasta av mig kläderna, läs byta om. Får nog äta lite med, bara ätit något litet och frukosten var inte en höjdare. Ville se hur min mage reagerade. Rostad macka med skinka funkade, pannkakorna till mellanmål funkade inte :/ varför eller är det för mackorna tidigare?!Gluten får jag nog hålla mig borta från i ett tag. Proteinet upp då med andra ord, kvarg funkade till frukost och mellanmål utan att magen får frispel.Får köpa en platta idag då :)Nu ska jag göra det sista min paus är över.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards