tessthemess

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Tess - 21 juni 2012 18:01

Den som väntar på något gott får vänta länge.. jag vill ha sill!!!! kokta ägg, kokt färskpotatis och annat gott som tillhör midsommar!

Vi ska hem till grannarna och ha trevligt som alltid med dem. Aldrig problem, man säger vad man vill ha sagt utan omvägar och det går båda hållen.


Väntar på mannen med och grannen, vi ska dra till gymmet och träna tillsammans ikväll och jag som ni vet älskar gymmet så tiden går lite långsamt.

Idag ska jag inte köra så mycket knäböj eftersom mina knän bara knakat hela dagen så jag ska försöka ta det lite lungt även om det är ben idag.


Har mina plankor med! Har äntligen kännt musklerna som de ska och jag kompleterar emellanåt med benlyft på rygg på bänk. De tar där jag behöver det för att motverka blandannat min svank.

Det är ingen övning jag kör varje gång för det är för belastande.


Har märkt att jag svullnar rätt mycket när det är varmt för jag äter det samma men det är något som kroppen inte gillar med värmen... men förhoppningsvis får jag ordning på det snart kanske redan på tisdag.



Pratade med mam härom dagen igår tillochmed tror jag det var.

Hon berättade att hon reagerar som jag på kosttillskott.. mycket negativt på proteinpulver till och med. Magen, humöret blir katastrof och det kan ligga till grund varför jag mår dåligt tidigare. Men jag hoppas på at jag slipper hålla på med det för att nå mitt mål. Finns mycket annat man kan ta istället. Äggvita, mager ost, keso, kvarg, kött!

Tror de flesta använder sig av proteintillskott för att de tror att det är bra för dem. Men många överkonsumerar med alla slags kosttillskott. Jag ska inte utala mig mer för jag är ingen expert. Men vet osså att det finns de med grym fysik utan kosttillskott utan med mat.. ska se om jag hittar en iallafall.

De är få.

Men jag ska hitta nån iallafall. Håll ut för det kan ta tid!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards