tessthemess

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Tess - 7 juni 2012 15:12

Jag skriver inte bra jag är ingen författare jag kan inte locka med roliga inlägg.

Jag känner mig inte driven att ha en blogg skriver bara strunt som ingen läser ändå.


Sen vet jag inte om jag vill fortsätta träna heller, har inte motivationen att sköta kosten heller.

Det är många tankar som surrar mycket jag måste ta tag i. Måste till VC för att testa diverse konstigheter i kroppen, lite därför jag inte är motiverad, för är testen dåliga måste jag iallafall lägga träningen på is tills jag är återställd.'Men jag drar mig för att göra samtalet. Måste skaffa mig mod att ta tag i det innan det blir en rejäl baksmäll som jag kanske inte återhämtar mig inom rimlig tid från.



Med detta sagt är detta mitt livs sista blogg inlägg!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards