tessthemess

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Tess - 14 juni 2012 14:17

Vad jag saknar skoltiden... eller nja mer sommarlov!! tänk att få slippa tänka på alla måsten och bara göra vad man vill. Man ska få vara barn så länge så möjligt.


Men som vuxen har man ändå frihet mycket frihet på ett annat sätt.

Men det var inte det jag skulle skriva om.


Jag var på Stadsbiblioteket för att se om de hade en tidning som jag vill ha.

Det är denna

 


Har du den? Jag är bara ute efter en artikel om fitness five.


Jag söker land och rike runt efter ett anpassat pass där jag kan utveckla min teknik och uthållighet för att kunna prestera mitt bästa nästa år.


Ska försöka sätta ut lite trådar på olika forum med men det som är trist är att det är samma folk på forumen :/ kanske maby lyckas hitta någon som kan hjälpa mig trava iväg?


Nu får jag nog tat lite lugnt för det har blivit lite sena kvällar senaste tiden. inte bra för musklerna eller huvudet för den delen heller!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards