tessthemess

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Tess - 16 juni 2012 17:36

Idag var det ingen sovmorgon för grabben skulle på fotbollscup i Landskrona med sitt lag Kvarnby Ik p01.


Kl 05 ringde klockorna så det var bara att stiga upp och börjha packa matsäcken för dagen.

Vi packade baguettbröd, göl salami, ägg!, kaviar, ost, tortillabröd, mjölk. 

Sen blev det proteinpannkakor för mig och rostat bröd till resten av lilla familjen.


Fick inte mycket tid över till annat, bara att sätta sig i bilen för att möta upp de andra grabbarna i laget.


Väl på cupen spelade grabbarna jätte bra och min son gjorde sig bra i målet som målvakt.

Men tyvärr kom lite motgång i form av dåligt sportsmanship så tyvär blev det ingen final men en 4:de plats fick de.


Innan vi körde hem körde vi inom Mc och tuggade lite och min mage har verkligen problem med gluten... måste vara snäll mot den så är den snäll mot mig.

Åter till vad vi gjorde på Center Syd, vi handlade lite gotti. Stack över till Stadium outlet med, där hittade jag en bikini behå för 20 kr!!! Bild får ni få senare.


Nu är vi hemma och slappar för det tog på krafterna att heja på våra grabbar!


Mer har jag inte ork att skriva för ögonlocket.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards