tessthemess

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Tess - 4 juni 2012 17:33

Iår har vi sen semester, tackvare mitt jobb. Men jag klagar inte. Klarar mig utan, men vi får försöka hitta på något med L. Vad är vi inte överrens om riktigt.Det var meningen att vi skulle till böda camping, men med en gemensam vecka hela familjen får vi se vad som händer. Men ensak är grabben å jag överrens om! Nöjespark är ett måste!!!! Det har vi alltid besökt och det måste upprepas! En tradition.Fick reda på att jag är ledig över midsommar!!! Så sweet. Får se vad för hyss vi ska göra! Kanske Sibbarp, och nöjesfältet med marknads besök eller Råå. Om inte mina päron hittar stuga eller liknande. Annars löser vi firandet på annat sätt.Nu på onsdag är det Sveriges nationaldag!! Det är så synd att vi som bor i sverige och vill fira inte kan för då är vi rasister.. Men Komigen!!!!!!! Vi som bor i Sverige ska väl fira att Sverige är för det mesta är ett fantastiskt land?!?!?! Annars bor man ju inte här?Jag är stolt svensk. Motbevisa mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Iron mom ut i fingerspetsarna.
Gillar att styrketräna.
Mamma på heltid såklart till en fotbollstokig grabb, fru till en livsnjutare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards